РОЗМИТНЕННЯ “ЄВРОБЛЯХ”. ЯК БЛИСКАВИЧНО ОТРИМАТИ УКРАЇНСЬКІ НОМЕРИ (ВІДЕО)

Власникам “євроблях” знадобляться послуги брокера та експерта з оцінки авто.

Журналісти провели експеримент та з’ясували, скільки ж реально коштує розмитнити “євробляху”. При цьому врахували розтрати на брокера, експерта та додаткові платежі.

Процес перереєстрації, очікування та реальні витрати з’явились у сюжеті програми “Сніданок з 1+1”.

Так, для експерименту взяли Renault Thalia, якій уже близько десяти років, а придбали її у Європі за 800 євро. За очікуваннями розмитнення повинно вартувати порядку 27 тисяч гривень: 80 євро мита, 160 ПДВ, 300 акцизу і ще 24 – у пенсійний фонд.

Спочатку треба довести, що авто відповідає екостандарту не нижче Євро-2. Ця інформація є у відкритому доступі. Але потрібна довідка з центру сертифікації, яка коштує 635 гривень.

Для того, щоб подати документи на митницю потрібна електронна декларація, яку може оформити та відправити митний брокер. Ціни на ринку різняться та коливаються від 250 до сотні доларів.

Далі, щоб не отримати відкоша у ДФС, варто звернутися до експерта, який оцінить “євробляху”. Оцінка вартуватиме ще дві тисячі гривень. Як результат, автівку оцінили у 1589 євро. Дорожче, ніж вона коштувала, але завдяки цьому вдасться пройти митницю за один раз.

Так, якщо усі документи є напоготові, то розмитнити “євробляху” уже у фіскалів можна всього за 40 хвилин. При цьому перереєстрація обійшлась у 39 тисяч гривень із урахуванням “

Митники “добровільно” вичавили 312 мільйонів з 36 тисяч “євроблях”
добровільного платежа”, що на 12 тисяч більше ніж попередні очікування.

Подробиці розмитнення дивіться у сюжеті “Сніданок з 1+1”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *