Укрзалізницю назвали “гальмом” у розвитку зовнішньої торгівлі в агросекторі

Перший заступник голови правління, операційний директор Миронівського хлібопродукту і колишній міністр агрополітики Юрій Мельник вважає Укрзалізницю “гальмом” у розвитку зовнішньої торгівлі в аграрному секторі, про це пише НВ.

“З моєї точки зору сьогодні Укрзалізниця є гальмом у розвитку зовнішньої торгівлі, зокрема, в аграрному секторі, і не тільки. За останній рік всі асоціації, діяльність яких залежить від Укрзалізниці, ставили питання про цілу низку системних невідповідностей, які з’явилися в роботі компанії”, – розповів він.

Розподіл, брак і простоювання вагонів, підвищення тарифів, закриття станцій – все це є наслідком “непродуманої політики” Укрзалізниці, вважає Мельник.

За його словами, Україна розвиває аграрний сектор, при цьому поставки скорочуються щоденно, і це відчуває весь бізнес.

Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на ринок залізничних вантажоперевезень. Він зазначив, що аграрний бізнес збільшив власну кількість вагонів, проте вони стоять і не обслуговуються днями.

“Потрібно вирішити питання про приватну тягу, яка повинна вийти на магістралі…Тут не так багато рішень потрібно приймати, щоб дозволити бізнесу купляти локомотиви і виходити на магістралі”, – підкреслив Мельник.

Він зазначив, що більшість зернотрейдерів і агрокомпаній мають свої локомотиви, але не мають права виходити на залізничі шляхи, тому вони працюють на елеваторах.

За словами Мельника, Укрзалізниця буде виконувати регуляторну функцію, а бізнес платитиме за вихід на магістралі.

Зазначимо, що раніше перший заступник міністра агрополітики Максим Мартинюк виступив за допуск приватних перевізників на залізничний ринок.

Нагадаємо, що Верховна Рада відхилила законопроект №7316 Про залізничний транспорт України, який передбачав допуск приватної тяги на шляхи Укрзалізниці.

Документ передбачав відокремлення діяльності оператора інфраструктури і перевізника, визначав умови доступу до інфраструктури, відповідальність перевізників і принципи тарифної політики і допускав приватні компанії до організації перевезень пасажирів та вантажів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *