Партія “Сила і Честь” витратила найменше грошей на свою телерекламу, а найбільше потратились політичні сили… (графіка)

Найбільше витратились політичні сили Ляшка, Гройсмана, Порошенка і Медведчука, найменше – Смешка

Учасники парламентської кампанії з 21 квітня по 7 липня разом витратили близько 307 мільйонів гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах. Про це повідомляє Рух Чесно.

Зазначається, що хоча виборча кампанія офіційно почалася лише наприкінці травня, реклама партій і окремих політиків стартувала вже за кілька днів після другого туру президентських виборів.

«Реєстрацію більшість партій відтягнули аж до кінця червня, хоча агітацію вели і до цього», – йдеться у повідомленні.

У Чесно відзначають, що найбільше реклами виходило на замовлення «Радикальної партії», «Української стратегії Гройсмана» та «Європейської солідарності». «Ці ж політсили є лідерами за обсягами витрат», – пишуть у Чесно. 

«Чотири кандидати-мажоритарники замовляли рекламу на національному телебаченні. Серед них найбільше витратив Володимир Карплюк, що балотується у 95 окрузі. Він витратив близько дев’яти мільйонів гривень», – зазначають в громадській організзації. 

Рух Чесно проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня по  липень 2019 року. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *