Від проблемних «євроблях» починають позбуватися

Паралельно з масовою легалізацією «євроблях» йде і інший процес: від багатьох авто на тимчасове ввезення їх «власники» намагаються позбутися всіма правдами і неправдами. І виявилося, що стати власником іномарки в Україні можна вже за $400-500. І такі авто навіть на ходу! AUTO-Consulting з’ясував подробиці.

Пропозиції на сайтах автопродаж сьогодні можна розділити на кілька категорій:

  • За (від) $100 зазвичай продають документи на авто. Або – автомобіль на документи.
  • За (від) – $200 – старі радянські «Москвичі» і «Запорожці», а також те, що залишилося від ВАЗів.
  • За (від) – $300 – іномарки після ДТП.

Але не так давно на цих сайтах з’явилася ще одна категорія машин, під яку зробили окремий розділ – нерозмитнені. І поруч – відразу пропонується калькулятор вартості розмитнення.

Ці оголошення часто супроводжують пояснення типу: допоможемо в розмитненні, поставити на облік і т.д. Або – «приженемо таку ж під замовлення».

Не дивлячись на всі старання митних брокерів, далеко не у всіх «євроблях» можна знайти закордонного власника і підтвердити зняття з реєстрації, а також – документально довести митниці мінімальну ціну покупки. А деякі подібні авто ставити на облік в Україні просто невигідно. Вони спочатку купувалися, як тимчасове транспортний засіб, який планували «добити» на наших дорогах. Тому, платити за нього штраф в 8500 грн., та ще й митні збори – немає ніякого сенсу.

Ось і доживають такі авто свій вік або в Україні, або в прикордонних зонах Польщі, Угорщини та інших, що межують з Україною, країнах Європи.

Але ті, хто не хоче втрачати ні копійки, намагаються щось отримати за свої ще (майже) живі транспортні засоби. І хтось їх купує. Швидше за все, як донорів для вже наявного автомобіля.

Так, за інформацією AUTO-Consulting всього за $100 тільки сьогодні було продано BMW 525 1998 р з пробігом 250 тис. км.

Але є й інші пропозиції. Наприклад, Citroen Jumper пасажирський 2001 г. 2 л. дизель 222 тис. км. – $110. Mazda 323F 2 л дизель, 407 тис. км. – $ 114.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *